Nuevos cursos n’asturianu de la UP

Esti cuatrimestre la UP ufierta na so programación dos nuevos cursos de cultura asturiana que vienen a complementar ufiertes anteriores y cola novedá de que se van dar n’asturianu.

El primeru d’ellos, Topónimos de Xixón: orixe y significáu, tratará de dar a conocer l’importante patrimoniu cultural que conformen los nomes de los llugares, ya que’l traviés d’ellos podemos llograr abundante información sobre l’orixe d’esos nomes, del territoriu y de les persones qu’ellí habiten. A partir del 16 de febreru.

El segundu tratará’l tema de la normalización y la dinamización llingüística en diferentes coleutivos de la sociedá actual, asina como los recursos culturales esistentes en Xixón y Asturies que se puen utilizar pa ello. El cursu, Dinamizar actividaes en llingua asturiana: medios y recursos, comienza el 9 de marzu.

Amás, como davezu, toes aquelles persones interesaes n’iniciase na llingua asturiana, podrán matriculase nel cursu Llingua asturiana: iniciación, que va empezar el día 15 de febreru. Sedrá un cursu práuticu nel que se realizarán exercicios orales y escritos pa deprender vocabulariu y gramática, y nel que se van ver tamién dellos aspeutos rellacionaos cola cultura asturiana, como la mitoloxía, los deportes tradicionales o los estilos musicales.

Los 3 cursos tendrán llugar nel CMI d’El Llano.Consulta equí el plazu de matrícula pa dellos cursos.

Dirección y teléfono
Fundación Municipal de Cultura, Educación y Universidá Popular
Calle Jovellanos, 21
985 18 10 01
Correo-e: up@gijon.es

Web: http://up.gijon.es/

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s